sobota, 5 maja 2012

Album Zosi :)

Jako iż najmłodszy potomek ma już prawie 5 miesięcy - pora na album dla Zosi :)
Prawdą jest, że szewc bez butów chodzi - ale ja zamierzam to zmienić!!!
Album będzie pierwszym z serii - robiąc ostatnio monochromatyczne kartki, pomyślałam o takich albumach. Zosi w zamyśle miał być cały różowy - ale już na pierwszej stronie pojawiły się subtelne, kolorowe dodatki - takie małe odstępstwo będzie dopuszczalne- zaglądajcie koniecznie - ciąg dalszy nastąpi!
 

Dzisiaj pierwsza strona Zosinego albumu- miała być też okładka - ale drukarka mi zjadła jeden z jej elementów. Czeka mnie wieczór ze śrubokrętem - ale jeszcze kilka takich sytuacji i będę się mogła zatrudnić w serwisie brothera :)
Papiery - to oczywiście jedyne słuszne- Galeriowe :)
Czego tu nie ma :
Lekcja Miłości
Cudowne Lata, a wprawne oko dostrzeże odrobinę
Przedwiośnia - kwiatki wycięte z lewej strony belki z nazwą kolekcji :)


Oczywiście nie mogłam nie użyć mojego ukochanego stempla:
"To dziewczynka" - zastanawiam się jak mogłam wcześniej bez niego scrapować.
W albumie dla Jasia na pewno znajdzie się jego męski odpowiednik.

Zapraszam na kolejne albumowe posty :)

2 komentarze:

  1. Album zapowiada się wspaniale :) Te przeszycia, ozdóbki dają świetny efekt.
    Tylko zastanawiam się rok urodzenia na tagu się zgadza-2001 ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- rok się zgadza - obiecałam sobie, ze nie zrobię albumu dla Jasia, póki Zosia nie dostanie swojego :)
      Dzięki za miłe słowa <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)