piątek, 4 stycznia 2013

Styczniowy pamiętnik

Postanowiłam sobie, że zacznę w bardziej usystematyzowany zapisywać chwile z życia Jasia i całej rodziny.
Zrobiłam więc styczniownik -:) - mało styczniowy, bo pogoda bardziej jesienna niż zimowa.
W rolach głównych Biała Róża 02 - papier z drewienkiem.


Album spięty jest kółkami tak by można było dołączyć dodatkowe karty



Zgubiłam wczoraj  bloczek z na stałe przymocowanym na nim tym stemplem - może to i dobrze- są przecież inne równie fajne - ten zygzaczek możecie kupić TU
Jest to długi stempel- a taki długi bloczek mam tylko jeden ( właśnie ten zaginiony) - poradziłam sobie mocując stempel do linijki - całkiem wygodnie się z niego korzystało- polecam ten sposób scraperkom, które nie mają jeszcze wielu bloczków lub tak jak ja potrafią zapodziać wszystko ( aktualnie pilnie poszukiwana płytka biała od BS i flamaster wodny.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)