poniedziałek, 20 maja 2013

Majowe Tagowanie

W tym miesiącu hasło przewodnie, to 3xB czyli tryptyk
Tagi muszą być ze sobą powiązane, a każdy musi być w innym kolorze : 
Białym, Beżowym i Brązowym

U mnie tagi łączy użycie tych samych wykrojników: chciałam by mimo bardzo podobnego układu różniły się od siebie. Chyba nie do końca mi się to udało- ale walczyłam dzielnie ;)



Pierwszy w kolorach brązu - oczywiście z wykorzystaniem Kapuśniaczka i gratisowega paska



Drugi beżowy - Usłane różami oraz lewa strona ptaków




Trzeci biały - różowe akcenty, to Lekcja Miłości


A tutaj wszystkie razem:


19 komentarzy:

  1. Piękne są, piękne :) Kwieciste, wiosenne - idealny tryptyk!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny zestaw,wiosenny,majowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka, a różowy mnie zaskoczył myślałam że i on będzie miał elementy zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wkomponowałaś gazę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kwieciste, a przez to urocze tagi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocze tagi! Rzeczywiście biały zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jestem zdania, że Twoje tagi są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to taka wiosna, lato i jesień - czekam na zimę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! A biały chyba najładniejszy, jak dla mnie:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudne i misternie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne tagi wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne tagi, biały wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne! Brązowa wersja jak dla mnie - wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)